درآمد اینترنتی بدون هزینه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

- مولینئو

این سایت از یک سیستم برد-برد استفاده می کند. درآمد به دست آمده بین سایت ، تبلیغ کنندگان و شما به اشتراک گذاشته می شود. این یک سایت معتبر است که با توجه به فعالیت خود به اعضای خود پرداخت می کند. برای ایمیل های پولی ، باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید و وظایف شما مستقیماً به آنجا ارسال می شود.

 

هزینه مطالعه 0.01 تا 0.02 یورو است.

شما همچنین می توانید ماموریت های کوچکی مانند پر کردن قیمت برای شرکت های بیمه و همچنین بانک ها را انجام دهید. این هزینه نسبتاً پرداخت می شود ، زیرا هزینه آن بین 0.50 تا 10 یورو متغیر است.

همچنین می تواند ثبت نام در وب سایتی با ارزش 0.2 تا 2 یورو یا بازدید از وب سایتی باشد که می تواند برای شما 0.01 تا 0.05 یورو درآمد کسب کند.

واریز پول در سایت های قمار نیز می تواند 5 تا 50 دلار خالص شما باشد.

سایت های شریک Moolineo همچنین به شما امکان می دهند 0.02 تا 2 یورو درآمد اینترنتی  کسب کنید.

برای ارسال پیشنهادات تبلیغاتی در دیوار فیس بوک شما نیز هزینه ای پرداخت می شود و می تواند بین 0.02 تا 0.05 یورو برای شما درآمد کسب کند.

با نصب نرم افزار بر روی رایانه می توانید 0.50 دلار درآمد کسب کنید و با کلیک روی یک دکمه 0.01 دلار درآمد کسب خواهید کرد.

یکی از مهمترین و آسانترین کارها حمایت مالی از یک آشنا ، دوست یا بستگان است. برای تأیید اعتبار پدرخوانده ، او باید دو بار در دو روز متفاوت وارد سیستم شود. شما برای 5 نفر حمایت مالی 6 یورو خواهید گرفت.

برای برداشت سود خود ، حدود ده روز قبل س askال کنید. حداقل مبلغ دریافتی 15 یورو است. چک ، انتقال بانکی ، PayPal روش هایی برای جمع آوری پول شما در Moolineo است.

 

ثبت نام در moolineo

 

 

 

- لونه

Loonea همچنین یکی از معتبرترین سایت های چند پاداش است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سایت مورد نظر بروید و ثبت نام کنید ، سپس ثبت نام خود را از طریق ایمیل معتبر کنید. بیشترین فعالیت ارائه شده در این سایت خواندن ایمیل ها است که برای شما 0.01 یورو درآمد کسب می کند. این خیلی تلاش نمی کند ، زیرا شما فقط باید هر روز صبح وارد شوید و هر ایمیل را بخوانید. بلافاصله مبلغ 0.01 یورو به شما تعلق می گیرد.

 

لازم به ذکر است که Loonea برادر کوچک مولینئو است و توسط همین طراح ساخته شده است. همچنین ، بازدید سودآوری از سایت های اینترنتی را ارائه می دهد. برای این کار چندین ایمیل برای شما ارسال می شود و برای باز کردن آنها باید روی پیوندها کلیک کنید. برای بازدید از وب سایت های آن 0.01 یورو به شما پرداخت می شود. لازم نیست کاری انجام دهید به جز اینکه لینک را باز کنید و بگذارید برای دو ثانیه بارگیری شود.

 

همچنین می توانید پیشنهادات تبلیغاتی را در دیوار فیس بوک خود به اشتراک بگذارید و از 0.01 تا 0.03 دلار درآمد کسب کنید. می توانید این دو کار را با هم ترکیب کنید ، روی پیوندها کلیک کنید ، آنها را بر روی دیوار خود به اشتراک بگذارید و پاداش مضاعف دریافت کنید.

 

مانند Moolineo ، Loonea همان ماموریت ها را ارائه می دهد ، یعنی ثبت نام در وب سایت ها و پر کردن قیمت هایی که می تواند 0.50 تا 10 یورو را به همراه داشته باشد. نصب نرم افزار و حمایت مالی نیز وظایف کمکی است که می توانید در سایت پیدا کنید. سودآورترین فعالیت واریز پول در سایت های شرط بندی ورزشی ، قمارخانه ها و حتی تجارت است. آنها می توانند تا 50٪ از سپرده شما را کسب کنند.

 

 

 

مشترک شدن در Loonéa

 

 

 

3 - با بانکداری آنلاین درآمد کسب کنید

 

 

با حضور بیشتر و بیشتر در بازار ، بانک های آنلاین اغلب بانک های خصوصی شده اند. آنها در بیشتر موارد دفاتر فیزیکی ندارند و راه های ساده ای برای کسب درآمد هستند.

 

تنها راه آنها برای بدست آوردن مشتری از طریق تبلیغات است ، اما هنوز نمایندگانی هستند که موظف به جستجوی مشتری هستند. حتی اگر مزایای بیشتری نسبت به بانک های سنتی ارائه دهند ، بانکداری آنلاین کاربران را می ترساند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با بانکداری آنلاین از اینترنت به راحتی درآمد کسب کنید.

 

ING Direct ، Boursorama ، Fortuneo ، BforBank همگی بانک های آنلاین کسب می کنند. ابتدا پاداش خوش آمدگویی بین 30 تا 80 یورو هنگام ثبت نام به هر مشتری تعلق می گیرد. سپس بانک ها گاهاً کدهای تبلیغاتی را ارائه می دهند که در تمام طول سال معتبر هستند.

 

پاداش ارجاع نیز روش خوبی برای کسب درآمد است و هزینه زیادی را نیز پرداخت می کند. شما فقط باید یک یا چند نفر را بشناسید که در یک بانک با شما هستند. اطلاعات مربوط به ارجاع خود را جمع آوری کرده و به لیست خود اضافه کنید. از طرف دیگر ، او مجبور خواهد شد هر از چند گاهی وصل شود. حمایت از کسی به طور متوسط ​​می تواند 80 دلار برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین تصور کنید که به طور همزمان از 4 نفر حمایت مالی می کنید. مبالغ به دست آمده از حمایت مالی مستقیماً به حساب شما واریز می شود.

 

اغلب داشتن حداقل حداقل دستمزد کافی است و هیچ گونه هزینه ای ندارید ، کارت بانکی رایگان هزینه ای ندارد و درآمد کسب می کنید ، مراقب باشید در فرانسه اقامت داشته باشید: یک پاداش خوب و امکان حمایت مالی ، چرا بدون محروم کردن؟ به عنوان مثال در بورسوراما

 

در Boursorama ثبت نام کنید





:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 10 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی